un tablou cu lupi

un tip avea mare succes la gagici, desi fizicul nu prezenta nimic deosebit. un amic il intreaba cum de.
- sa-ti explic, mi-am luat un tablou cu lupi si l-am pus in casa, in fata usii de la intrare. e, si cand ajung acasa cu vreo gagica, ea se mira ca proasta: “ia uite, un tablou cu lupi!”. “in pula sa ma pupi”, ii raspund – si replica asta am observat ca le da pe spate.
trece o sapt, amicul vine cu ochii vineti
- ce-ai facut, ba?
- pai mi-am luat un tablou cu lupi ca al tau si l-am pus la usa
- si?
- si cand vine o gagica la mine, se mira: “ia uite, un tablou cu lupi!”
- asa, si tu ce zici?
- sa ma pupi in pula!
MCGOGOO.RO/


tricouri online





[via http://www.pah.ro/ ]

0 Response to "un tablou cu lupi"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards