imi place cum ganditi

Bula la scoala
Profesoara le pune o intrebare de baraj:copii,pe o sarma sunt 7 pasari daca impuscam 4 cate mai raman?
-bula disperat cu mainile pe sus,d-na profesoara nu mai ramane nici una pt ca se sperie de zgomotul focului de arma si fug toate.
-bravo bula, raspunsul corect era 3 dar imi place cum gandesti!
-d-na profesoara imi dati voie sa va adresez si eu o intrebare?spune bula!d-na profesoara,pe strada sunt 3 doamne care mananca inghetata,una o linge,una o suge si una o musca,care dintre ele este maritata?
aia care o linge.
-raspunsul corect era aia cu verigheta pe mana dar imi place cum ganditi.

http://mcgogoo.blogspot.com/

[Banc trimis de: ]

0 Response to "imi place cum ganditi"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards