Ce materie ati predat ?

Stateam in sala de asteptare pentru prima intalnire programata la
dentist cand i-am vazut diploma atarnata pe perete. Citind numele,
mi-am amintit deodata un baiat brunet, inalt si frumos cu acelasi
nume.
Fusesem colegi de liceu cu vreo .....tzshpe ani in urma si ma intrebam
daca putea sa fie acelasi tip pentru care nutream o pasiune secreta.
Cand am intrat in cabinetul lui, am lepadat pe loc gandul acela.

Cheliosul cu trasaturi brazdate era mult prea batran ca sa fi fost iubirea mea
secreta..... oare?

Dupa ce s-a uitat la dintii mei mi-am facut curaj si l-am intrebat
daca a facut liceul la 'Sf. Sava'.
'Sigur ca da, doamna! Cum ati ghicit?' a raspuns, plin de mandrie.
'Cand ati absolvit?', l-am intrebat.
'In 19.... De ce ma intrebati?'
'Ei bine, ai fost in clasa mea!', am exclamat.
Si atunci, cheliosul zbarcit m-a intrebat: 'Ce materie ati predat ?'



http://mcgogoo.blogspot.com/
mutat la:
WWW.MCGOGOO.RO/


[Banc trimis de: Luminita ]

0 Response to "Ce materie ati predat ?"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards