Imi dau jos proteza si le sug

O tinerica muncea intr-un bordel fara ca cineva din familia ei sa
> stie de acest lucru.Totul in regula, nimeni nu aflase nimic timp de
> un an despre activitatea fetei, pina intr-o zi in care politia
> facuse o razie.
> Toate prostituatele din bordel au fost scoase in strada si puse in
> rand pentru a fi verificate. Bunica tinerei trecea chiar atunci prin
> zona si imediat ce si-a vazut nepotica se duse tinta spre ea:
> - Ce faci nepotica draga? De ce stai la coada?
> - Pai, bunicuto, stii, am auzit ca se dau portocale proaspete…
> - Serios draga? Pai hai ca sta si bunicuta cu tine, ca as minca si
> eu

Ajung politistii si la babuta. Se mira unu:
> - Doamna, am trait s-o vad si pe asta¦La virsta dv. mai puteti?
> Babuta raspunse mindra:
> - Imi dau jos proteza si le sug



http://mcgogoo.blogspot.com/
mutat la:
WWW.MCGOGOO.RO/


[Banc trimis de: malachiso]

0 Response to "Imi dau jos proteza si le sug"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards