10 am facut operatzie estetica la...

Stefan cel Mare avea "meci" in deplasare cu turcii, condusi de Osman Pasa.
Se bat armatele intre ele zi de vara pana-n... momentul in care nu mai amane absolut nici un soldat pe camp, doar Stefan cu Osman, fata in fata!
Incep ei sa se lupte in sabii... 3,4,5,6 ore... degeaba. Nici nu se atingeau. Incarca cu pumnii.... nimic, kung-fu... la fel... La un moment dat, Stefan, plicitsit..
S: Auzi bai turcu'? M-am saturat. Nu iese nimic. Nu vezi ca degeaba?
Propun sa facem un sah! Care castiga ia tzara celuilalt... si ciao!
O: OK !
Joaca ei 2,3,4,5,6 partide da' rezultatul acelasi! REMIZA.
Incearca la table... da' nu reuseau sa hotarasca care da primul cu zarul fiindca amandoi dadeau duble...
S: GATA! Ajunge... Stii ce? Intre noi vad ca nu merge. Plecam amndoi acasa si dresam cate un caine de lupta. In 2 ani ne vedem aici si lasam cainii sa se lupte. A carui caine castiga, castiga si razboiul.

Zis si facut.
In 2 ani apare turcu' la fatza locului cu un pitt-bull urias. Rau cu draci.
Stefan, cu un catzelush mic shi cretz...
Turcu... " Este nebun ma! Tu nu vezi cu ce am venit eu???"
Stefan... "hai sa le dam drumul"
Cum le da drumul, catzelushul lui Stefan, il inghite fara alte comentarii pe
pitt-bullul turcului. Acesta ramane lemn.
CUM??? Pitt-ul meu.. .2 ani l-am antrenat... 200 de care de aur am dat sa-l
dreseze!!
Stefan: CAT?? 200? esti prost? cu 10 am facut operatzie estetica la un
crocodil!




http://mcgogoo.blogspot.com/
mutat la:
WWW.MCGOGOO.RO/

0 Response to "10 am facut operatzie estetica la..."

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards