sotia mea a plecat cu un politist...

Un tip gonea pe autostrada cu mult peste viteza
legala. Vazand girofarul unei masini de politie in oglinda, se gandeste:
> "Am o masina buna si pot sa dispar". Asa ca accelereaza si urmarirea incepe. Cand acul
> > kilometrajului ajunge la capatul cursei, vazind ca
> totusi nu poate sa scape de politist, barbatul se gandeste ca ar fi mai
> bine sa renunte si trage pe dreapta. Politistul se apropie de masina si
> spune:
- Asculta, baiete.. Am avut o zi groaznica si vreau sa ajung
> acasa. Inventeaza o scuza buna ca sa te las sa pleci. Tipul se gandeste putin si
> raspunde:
- Acum
> > trei saptamani, sotia mea a plecat cu un politist. Cand te-am vazut in spatele masinii, am crezut ca vrei sa mi-o aduci inapoi.


http://mcgogoo.blogspot.com/
mutat la:
WWW.MCGOGOO.RO/


[Banc trimis de: andreina ]

0 Response to "sotia mea a plecat cu un politist..."

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards