zambeste ca esti la camera ascunsa!

Se pare ca nu toata lumea este afectata de criza economica...Dumnezeu,sigurul om care a reusit sa treca peste aceasta criza planuieste sa le joace ''angajatilor'' o farsa.
In ziua urmatoare ii cheama pe oti angajati in biroul lui:
-''Asta e fratilor,ce sa facem ,am fost lovit si eu de criza economica si trebuie sa dau si eu pe cineva afara ca sa ne mearga afacerea''
-''Da cum se poate,domne,sa fi lovit tocmai tu de criza economica???
-''S-a intamplat,acum important e ce consecinte o sa aiba..Din pacate am sa dau pe cineva afara...Si acela este $1.Petru!Te rog sa predai maine cheile de la poarta raiului si tot ce ti-am mai dat eu dea lungul timpului bine???
-''Bine sefu..ma confirm ce sa fac si eu''
Urmatoarea zi vine Sf.Petru trist si ii da lu Dumnezeu cheile si tot ce avea. El pleaca apoi insa din urma vine Dumnezeu si ii zice:
-''Sf.Petru...zambeste ca esti la camera ascunsa!!''

trimis de magicwind-dex:

0 Response to "zambeste ca esti la camera ascunsa!"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards