Ei, am mintit!

Un american, un rus si un oltean se lauda, in fata unui juriu international, cu ce-i mai deosebit la ei in tara.
Americanul: - Ma, noi facem niste lifturi meseriase, care merg in sus, in jos, in stanga, in dreapta, in diagonala! Ce mai! Va dati seama, ce cladiri avem!
Rusul: - La noi, creste un porumb, ca, daca te urci pe cal si ridici mana, nu te vezi!
Olteanul: - La noi in sat, este unul, care are p**a de 50 de cm!
Juriul se hotaraste sa le dea de baut, ca sa spuna adevarul.
Dupa ce beau ...
Americanul: - Ei, am exagerat! Lifturile noastre merg doar sus, jos, stanga, dreapta!
Rusul: - Si eu am exagerat putin! Daca stai pe cal, dar nu ridici mana, nu te vezi din porumb!
Olteanul: - La noi in sat, chiar este unul, care o are de 50 cm!
Juriul, care tot nu crede, le mai da de baut.
Americanul: - Da, ma! Am exagerat! Lifturile noastre sunt ca oricare altele! Merg in sus si-n jos!
Rusul: - Porumbul nostru este normal! Daca mergi prin el te vezi, nu te vezi...
Olteanul: - Ei, am mintit! Omul cu p**a de 50 de cm nu-i de la noi, e din satul vecin!

0 Response to "Ei, am mintit!"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards