Hai sa ne culcam!

Era o seara de mai.
Ion si Maria stateau, ca de obicei, in pat.
Maria: - Ba, Ioane! Eu imi dau jos pijamalele!
Ion: - Da-le jos, fa, Marie!
Dupa un timp ...
Ion: - Fa, Marie! Imi dau si eu jos pijamalele!
Maria: - Da-le, mai, Ioane!
Mai stau ei, ce mai stau ...
Maria: - Mai, Ioane! Eu imi dau jos si chilotii!
Ion: - Da-i, fa, Marie!
Dupa un timp ...
Ion: - Fa, Marie! Da` imi dau si eu jos chilotii!
Maria: - Da-i, mai, Ioane!
Dupa inca 2 minute ...
Maria: - Ma, Ioane! Eu ma cracanez!
Ion: - Cracaneaza-te, fa, Marie!
Mai stau ei ...
Ion: - Ma cracanez si eu, fa, Marie!
Maria: - Cracaneaza-te, mai, Ioane!
Dupa 3 minute ...
Ion: - Fa, Marie! Hai sa ne culcam! Ca nu vine nimeni, sa ne f*ta!!!

0 Response to "Hai sa ne culcam!"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards