era ariciul

Se construieste o latrina in padure, si toate animalele stau la coada si isi astepata frumos randul, dar la un moment dat se aude un ZDRANG, se sparsese un geam, se face convocare repede cu animalele care a spart geamul de la latrina, singurul iese iepurasul in fata rusinat.
- Eu am fost
-Cum tu iepurasule, dar ce s-a intamplat?
-Pai stateam si eu la coada si asteptam sa imi vina randul!
-Si?
-Si, si mai aveam un pic si ajungeam!
-Si?
-Si mai era doar o persoana inaintea mea, inauntru!
-Si?
-Pei la un moment dat s-a auzit dinauntru o voce care m-a intrebat "esti mic?, si eu am raspuns DA, "esti pufos?", si eu am raspuns iarasi DA, atunci m-a luat s-a sters la fund cu mine si m-a aruncat pe fereastra.
-Bine mai iepurasule dar incearca sa fi si tu mai atent.
A doua zi iarasi coada mare la latrina, dar pe la pranz iarasi s-a spart un geam. Iarasi convocare, cine a spart geamul. Iepurasul la fel de rusinat ca in prima zi, cu capul in jos, spune:
-Toto eu am facut-o.
-Cum mai iepurasule?
-Pai iarasi stateam la coada!
-Da.
-Si mai aveam un pic!
-Da?
-Si cand mai aveam un pic si intram iar s-a auzit o voce dinauntru care m-a intrebat"esti mic?", si eu am zis DA "esti pufos?" si eu am zis iarasi DA si m-a luat s-a sters la fund cu mine si m-a aruncat pe fereastra.
-Bine mai iepurasule maine daca te mai intreaba cineva nu mai raspunde ca sa evitam astfel de incidente.
A treia zi, iarasi coada in fata latrinei, si pe la pranz iarasi se sparge un geam. Regele padurii deja enervat, a treia oara in trei zile face iar convocare si
intreaba, si de data asta iese iepurasul in fata
-Bine mai iepurasule nu ti-am zis ca nu trebuie sa mai raspunzi?
-Ba da.
-Atunci?
-Pei stateam si eu la coada!
-Da? Si?
-Pei mai aveam si eu un pic!
-Da? Si?
-Si insfarsit imi vine randul!
-Bravo! Si?
- Si am zis sa incerc si eu sa intreb la coada "esti mic?", si mi s-a raspuns DA, "esti pufos?", si mi s-a raspuns OARECUM l-am luat m-am sters la fund cu el si era ariciul

MCGOGOO.RO/


tricouri online




[Banc trimis de: Alexandra]

0 Response to "era ariciul"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards