Neamu' lu' Manivela

Extrase din declaratiile soferilor dupa accidente

(se zvoneste ca AR if chiar autentice)



1. Cealalta masina a intrat în mine fara as ma atentioneze asupra intentiilor ei.
2. M-am lovit cu un camion stationar venind din sens invers.
3. Am plecat de la marginea soselei, m-am uitat la soacra mea is am trecut peste parapet.
4. Încercînd as omor o musca, am intrat cu masina într-un stîlp de telegraf.
5. Conduceam masina de 40 de ani cînd am adormit la volan is am avut un accident.
6. Cînd m-am apropiat de intersectie, un semn stop a aparut în locul în care nici un semn stop nu mai aparuse vreodata. Nu am reusit as opresc masina la timp.
7. Ca as evit lovirea barei masinii din fata, am calcat pietonul.
8. Masina mea era parcata în mod regulamentar cînd a lovit cu spatele celalalt vehicul.
9. O masina invizibila a aparut de nicaieri, MI-a lovit vehiculul is a disparut.
10. Pietonul nu stia în ce directie as se îndrepte, ASA ca l-am calcat.
11. Cauza indirecta a accidentului a fost un ins marunt într-o masina mica cu o gura mare.
12. Stâlpul de telefon se apropia repede. Am încercat as virez în afara directiei lui cînd el m-a lovit în fata.
13. Am claxonat pietonul, Dar el se holba la mine.
14. Pe un formular de asigurare (soferul lovise o vaca):

-Cum ati avertizat dvs.?

-Claxon

-Cum a avertizat celalalt?

-Muu



15. Apropiindu-ma de intersectie, nu am vazut nici un vehicul venind din dreapta mea, ASA ca am lovit masina din fata.
16. Parbrizul spart. Cauza necunoscuta. Probabil voodoo.
17. Masina din fata mea a lovit pietonul, Dar acesta s-a sculat ASA ca l-am lovit is eu



tricouri online




[Banc trimis de: ]

0 Response to "Neamu' lu' Manivela"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards