Ba Vasile, stii cu cine o fac eu de 3 luni?

MCGOGOO.RO/
Naufragiaza un vas si scapa numai Ion si Claudia Schiffer. Se indragostesc Ion si Claudia, au partide fierbinti in fiecare zi, dar de la o vreme Ion e abatut si fara chef. Claudia il intreaba:
- Pai bine ma Ioane, nu te iubesc eu pe tine, nu ti-am indeplinit cele mai ascunse fantezii? Ce ai de esti trist? Uite, ca sa iti treaca, iti promit ca accept sa fac ORICE, orice fantezie mai ai tu si nu am facut noi inca.
- Esti sigura, Claudia? o intreaba Ion.
- Hai Ioane, spune ce vrei, eu te iubesc si o sa fac. Ii pune atunci Ion o palarie in cap, ii minjeste niste mustati cu carbune pe fata si ii spune:
-Ba Vasile, stii cu cine o fac eu de 3 luni?


tricouri online




[Banc trimis de: ]

0 Response to "Ba Vasile, stii cu cine o fac eu de 3 luni?"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards