Fragment din Eugen Lovinescu

>
>
> Sint inca in pat,
> si nu-mi pot lua gindul de la tine,
> de la noaptea trecuta....
> mi-as dori atit de mult sa te strivesc la pieptul meu!
> In noaptea calda, ai venit la mine pe neasteptate...
> si ceea ce s-a intamplat a lasat in mine senzatii de
> neuitat.
> Ai aparut de nicaieri si, fara sa-ti fie teama sau rusine,
> te-am surprins atingind trupul meu gol...
> mi-ai simtit indiferenta si m-ai muscat fara mila,
> innebunindu-ma...
> ne-am zvircolit toata noaptea intr-un joc nebunesc!
> In zori am adormit in sfirsit, obosit...
> Astazi, cind m-am trezit, te-am cautat indeung, dar nu
> te-am mai gasit...
> cearsafurile cazute de pe pat sint singurele martore ale
> noptii trecute.
> In noaptea asta ma voi preface ca dorm si ..
> te voi astepta sa reapari, tzantzar nenorocit.



http://mcgogoo.blogspot.com/
mutat la:
WWW.MCGOGOO.RO/


[Banc trimis de: ]

0 Response to "Fragment din Eugen Lovinescu"

Trimiteți un comentariu

Daca te-a amuzat acest banc comenteaza-l AICI

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Discover Credit Cards